Inga explosioner!!

Har ridit Prima nu ikväll och hon var förvånansvärt lugn och höll sig otroligt nog på backen hela passet! Visst var hon full av energi, men det var ändå kontrollerbart. Jag är lite chockad faktiskt! 😂
Som vanligt efter vila började jag med att bara låta henne rulla på längs spåret i galopp i lätt sits och göra av med den värsta överskottsenergin och sedan kände jag igenom henne i alla gångarter och la in en del sidvärtsrörelser. Hon verkade tycka det var skönt att få jobba lite. 
Imorgon kör vi ett lite hårdare pass och så blir det uteritt på torsdag tänkte jag. 
Underbar att komma igång med hästarna igen, man får en sån härlig känsla i kroppen! ❤ 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0