Sorgligt

Idag är det fyra år sedan min älskade häst Diddan galopperade ut på Trapalandas evigt gröna ängar... Jag tänkte ofta på henne, men med ett leende på läpparna. Jag ler över tiden vi fick tillsammans och bandet vi hade mellan varandra. Hon var helt fantastisk och min allra bästa vän! ❤

Min katt Måns har nu dessutom somnat in. Han blev väldigt sjuk väldigt plötsligt och veterinären diagnos var att njurarna blivit dåliga.
Måns var en omplaceringskatt som jag har haft i 1,5 år. Han var mina chefers mormors katt och flyttade till mig efter att hon hade gått bort.
Nu är de två tillsammans igen! ❤

Mikaela
2016-10-22 @ 08:09:13

💜💜💜




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0