Söderköpings Gästabud

Jag har ju helt glömt bort att blogga om att jag och Hanna var iväg till Söderköping förra helgen! Vi var där under fredagen och lördagen och hade det mysigt med medeltidsmarknad, tornerspel, eldshow och lite fest.
Glömde att fota massa härliga bilder, men jag filmade en del under showerna så det har jag klippt ihop till en liten film som ni kan kika på! 😉

-
Nizze
2016-09-02 @ 19:48:53

Du har nog en medeltida gen i dig. Kanske du har levt där i ett tidigare liv. Ler

Svar: Haha ja det kanske är så? 😉
jennkas.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0