Ändrade planer

Efter mycket funderande fram och tillbaka har jag nog tillslut beslutat mig för att jag ska sälja Prima. Vi har kommit långt ihop och lärt varandra massor men jag saknar det där med att ha en liten vinglig unghäst att utveckla. Winstone har ju blivit så vuxen nu och det har varit så himla kul att få forma honom helt från grunden och jag skulle så gärna vilja göra det igen!

Dessutom har jag sedan jag var liten drömt om att äga en ståtlig frieser. Därför är nu min tanke att jag ska sälja Prima och köpa en ettårig frieser som jag ska kunna forma på samma sätt som Winstone! Jag tror att det kommer bli jättebra!! 😊

Anonym
2017-04-01 @ 17:01:38

Som om det skulle hända.... även jag vet att det är första april idag😊 Hälsning från näs

Wretmansfoto.blogg.se
2017-04-01 @ 17:46:01

Haha, april, april 😂

Wretmansfoto.blogg.se
2017-04-01 @ 17:46:17

Haha, april, april 😂

Nizze
2017-04-02 @ 10:17:01

Jag gick på det. Du har ju lite tokiga idéer ibland. Men du är fantastisk. 💙

Svar: Du är allt lättlurad du. Jag trodde du visste att jag inte har tänkt sälja Prima 😜
jennkas.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0