Besök

Idag har mamma och Anders varit och hälsat på. Det var trevligt! 

Som vanligt blev det lite ridning. Min mamma är ju gammal ryttare men nu för tiden rider hon bara när hon kommer och hälsar på mig. Idag red hon Winstone en stund medans jag red Prima. Sedan lånade vi Ambera så att även Anders fick rida lite. Det var första gången han satt på en häst men det fixade han fint och skrittade runt utan ledare på ridbanan. 
 
Det blev såklart även lite sightseeing eftersom det var första gången Anders var här och vi besökte de historiska platserna. Perfekt att repetera lite guidning inför turistsäsongen! 👍 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0