Lugn dag på jobbet

Vi brukar ju jobba på i full fart och hinna med massor men ibland är det skönt med en lite lugnare dag som idag. 

De hästar som jag visade för kund igår fick en vilodag idag och därför hade jag bara 6 hästar att jobba med och de flesta fick jobba i töm. Det var bara Bruno som jag red och han fick hoppa lite vilket han tycker är jättekul! De som fick jobba i töm var Dausgiris, Bolero, Terror, Starlight och Lydig. Alla var riktigt fina och duktiga. 
Mocka stallet och att se över staketet till lösdriften hann vi även med i lugnt tempo. 
Imorgon ökar vi upp tempot igen eftersom jag har 8 hästar att hinna jobba med då!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0