Nog med otur!!

Otur två dagar i rad?!? Nä nu får det faktiskt räcka! Igår dog bilen på E4an på väg till besiktningen fick åka bärgningsbil. Var väldigt nära på att skrota den men det visade sig att det bara var bränsleslangen till motorn som lossnat så den får leva lite till. 

Idag var Macha lite väl närgången på elstaketet i hagen så nu står hon med skadat bakben och jag hoppas bara att det läker utan komplikationer. Det var ju lägligt att hon skadade sig precis innan jag ska iväg, så att jag måste be andra fixa med hennes sår och hålla koll på henne. 
Livet med hästar är inte alltid kul... 😥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0