Uppdatering

 

Nu är högsäsongen över för det här året och det börjar bli lite lugnt på ön igen. 

Förra helgen var det säsongsavslutning i parken med rolig fest hela natten lång!
Hanna åkte hem förra veckan efter att ha varit här i flera veckor och jag hann med att ta en barbackatur i skogen på hennes lilla fina ponny Quicken som skötte sig utmärkt. 👌
 
Sakko och Bruno går himla bra ihop i par. Sakko är väldigt lugn med "lillebror" Bruno och jag är väldigt stolt över min lilla bebis Bruno som har skött sig så himla bra under sin första sommar som remmalagshäst. Nu när han har hunnit få lite rutin är tanken att han ska få prova på att gå mot trafiken också. 
 
Prima och Winstone har gått på lite halvfart under sommaren med mest jogging, uteritter och kortare dressyrpass. Nu är det dags för allvar igen och att börja ställa lite högre krav. Ser fram emot höstens träningar med mina stjärnor! 🌟
 
Macha har fått lite vila för att smälta arbetet vi har gjort och nu ska vi fortsätta med inridningen. Den översociala unghästen tycker det är kul att slippa vila. 😂 
 
 
Det var en kort sammanfattning av vad som händer just nu. I nästa vecka ska jag börja jobba uppe istallet igen och kommer antagligen bli flitigare med att uppdatera bloggen då. 😉
Anonym
2017-08-14 @ 10:24:57

Jag är oxå taggad för träningar med min nya stjärna sen, men även med Trixi 💖




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0