De Macha E!

Tanken med Macha har hela tiden varit att hon ska säljas och nu börjar det bli dags! Hanna tog fina uppställningsbilder på henne igår och filmade lite när jag red. På onsdag är det sista dressyrträningen för året och hon känns redo för att kunna visa upp sig för potentiella köpare.

 
Om någon letar efter en trevlig unghäst med toppstam och stor potential så finns hon här! Hon är ett 3,5 årigt danskt varmblod på ca 168 cm e. Blue Hors Hotline - Hofrat - Gribaldi ue. De Noir - De Niro - Donnerhall. Hon importerades i maj i år och jag red in henne under sensommaren. Hon är grundriden och har tränat för tränare kontinuerligt under hösten med goda lovord. Nu ska jag dessutom börja hoppa in henne. Hon älskar att hoppa och hoppar med bra teknik. Löshoppad upp till 140cm. En cool och trevlig unghäst med tre bra gångarter och härlig ridkänsla. Kräver en mjuk och stilla hand men annars ganska okomplicerad i ridningen. Hon är enkel att hantera och lätt att sko, klippa och duscha. Dessutom är hon riktigt snygg! 😉
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0