Katt-draken

Jag drömmer många konstiga drömmar och i en dröm jag hade för ett bra tag sedan så mötte jag en liten varelse som såg ut som en blandning mellan katt och drake. Den var inte mycket större än en iller och den var väldigt luden och söt. För några veckor sedan påbörjade jag ett försök att rita den där varelsen från drömmen och nu är den klar och hänger på väggen i köket bland de andra tavlorna. 

Vad tycker ni om min lilla katt-drake? 😉





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0