Uteritt

Idag sken solen så jag passade på att rida ut på mina tre hästar. Vinden var visserligen ganska kall, men det var lite mysigt ändå. 

Winstone var pigg och laddad och var jättebra på att trava i halv-passage eller att galoppera på stället, samt att fatta galopp med ljudeffekter i form av diverse pip. Han är ganska söt min skitunge! 😂
Prima var övertaggad och spänd, väntade hela rundan på att få galoppera (vilket hon inte fick) och försökte övertyga mig om att hon var livrädd för vissa saker vi skulle rida förbi. Man kan ju tro att hon aldrig varit ute förut... 😂
Macha och jag fick sällskap av chefen och Ambera på en liten runda. Macha var lugn och duktig och uppförde sig betydligt mycket bättre än mina andra två hästar. Det är tur att man har en stabil unghäst så att man kan koppla av lite under uteritten. 😂
Winstone & Macha
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0