En vecka med Linda!

Min bästa vän Linda har varit hos mig i en vecka. Från förra helgen tills nu i fredags. Det var härligt att få så många dagar ihop men vi hade nog behövt ännu fler så att vi hade hunnit med allt vi tänkte... 😂 

Vi är ju mitt i högsäsongen på jobbet vilket innebär att jag jobbar en hel del. Linda fick snällt följa med mig när jag jobbade, hon har ridit Prima när jag har ridit Winstone och Macha (fick även ridhjälp av Therése en dag så vi fick alla tre hästarna motionerade samtidigt) och i torsdags fick jag en ledig dag så att vi kunde åka in till Jönköping för lite shopping och äta god mat. 
 
Så himla mysigt att ha henne här! Det är så tråkigt att bo så långt borta från sina bästa vänner så att man inte kan ses så ofta... 😢
Det hade varit toppen att bo närmre varandra så att vi hade kunnat rida ihop oftare och kunna motivera och peppa varandra. Vi hade nog behövt det båda två. Linda är visserligen hoppryttare och jag är dressyrryttare men vi har varsin snäll fux, galen skimmel och söt mörkbrun häst. Ganska kul faktiskt! 😂
Nu måste jag få till det så att jag kan åka och hälsa på henne snart över en mysig helg, förhoppningsvis med mycket snack, filmtittande och lek med hennes hästar. 😉
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0