Minisemester dag 1

Nu är jag, Hanna och Lejon iväg på våran årliga mini-semester i Västerås/Sala. 

Igår morse åkte vi på roadtrip uppåt landet med allsång i bilen och fint väder. 
Vi stannade till på Hannas föräldrars gård och kollade på hennes stall och var inne i en häftig öde lada där taket har rasat in och naturen har börjat ta över igen. Så himla vackert! 😍 
Sedan åkte vi hem till Hanna där vi fixade oss i ordning för att åka in till Västerås och Summer Meet! 

Finbilscruisingen var som vanligt vid klockan fem på eftermiddagen och då satt vi såklart och tittade på alla fina bilar som rullade förbi på gatan. 

Resten av kvällen spenderades med att sitta i solen och titta på ännu fler fina bilar, vi var på Hälla och tittade på när de brände gummi med bilarna och vi cruisade runt i två olika bilar, en Barracuda och en Buick. Båda cabbar såklart. 😉

Dessa kvällar och nätter är så häftiga det hade varit grymt kul att någon gång ha en egen bil att cruisa i. 💕

Jag hade min fina röda rockabillyklänning från Hell Bunny på mig under kvällen och den väckte en hel del uppmärksamhet kan man ju säga. Fick flera kommentarer från okända om hur fin jag var i min klänning och vi fick väldigt många blickar efter oss. Det boostar ju självförtroendet lite. 😉

Bild från förra året fotad av Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0