Finbesök

I helgen har min kusin varit här hos mig. Min duktiga kusin som precis har kvalat in till Falsterbo med sin 5 åring! 🌟

Vi har ätit pannkakor, turistat i Gränna, varit på musikkväll på Pensionatet och såklart spenderat lite tid med mina hästar. 
Hon har ridit Winstone och gett mig en hel del tips när jag ridit Prima. Jättekul med nya verktyg och verkligen superroligt att se Winstone under någon annan! 😍
En härlig helg blev det!💕
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0