Inte alltid på topp

Helt slut i hela kroppen efter dagens dressyrträningar. Sist gick båda hästarna så sjukt bra, speciellt Prima som var bättre än någonsin! 

Upp som en sol och ner som en gråsten kan väl sammanfatta hur det var idag. Prima tränade mer på känguruhopp och stegringar än på något annat. Dessutom hade vår tränare tagit bort mina stigläder från sadeln så det blev ett pass med balansträning kan man säga! 😂

Winstone var duktig som vanligt men han känns lite trött och vi ställde därför inga större krav på honom idag. Nu ska han få en veckas vila och under den tiden ska jag lägga lite extra krut på Prima. Det verkar hon ju behöva. 😂

Bild från 2014 av Erica Dahren



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0