Långhelg!

En extra ledig dag även denna helgen och dessutom kom solen och värmen! Hur underbart är inte det liksom?! 😉

Jag har spenderat många timmar den här helgen med att pyssla och fixa i trädgården runt mitt hus. Mamma hade med sig lite blommor till mig så nu börjar det se riktigt mysigt ut ute! 
Nu hänger det blommor på väggen och i hörnen vid ingången, jag har rensat ogräs vid väggen längs huset, fixat till en liten rabatt och börjat rensa fram alla stenplattor utanför huset. Fint och hemtrevligt ska det bli!
 

Idag åkte vi en sväng med Cadillacen. Sol och nercabbat, hur härligt är inte det? 😍

Avslutade helgen och dagen med att rida ut på mina hästar. Prima fick plaska i vattnet vilket hon gjorde med glädje tills vi båda var helt blöta upp över öronen! Sedan blev det en tur i solnedgången på Winstone. Nu känns det som att de där varma, sköna sommarkvällarna inte är långt borta! ❤
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0