Planerar MsvC på Pay & Ride

Det här året blev inte riktigt som det var tänkt med hästarna eftersom jag har haft problem med bilen hela året och inte kunnat ta mig iväg på tävlingar. 

Men jag har faktiskt kikat på en Pay and Ride i Tranås nu på söndag och om det bara löser sig med bil och chaufför så åker jag dit med Winstone! Då är tanken att vi ska rida igenom MsvC:1 för att checka av så att vi är redo inför nästa år. 

Min kung! Visst är han vacker?! 🌟💙



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0