Fest och semester!

Just nu sitter jag på flygbussen på väg till Skavsta. Idag ska vi flyga till Barcelona! Det ska bli spännande! Jag är både pirrig och nervös. 


Jag var uppe tidigt i morse för att hinna rida alla mina tre hästar innan jag skulle åka. Resten av veckan tar "Lejon", Therese och Louise hand om alla mina djur. Skönt med vänner som ställer upp när man åker bort! ❤

Idag fyller jag hela 30 år! Usch så gammal jag känner mig nu! Vart tog åren vägen? Jag var ju 23 år alldeles nyss!?!

I lördags hade jag min 30-årsfest och det blev fullt hålligång från kl 18-03 och trots att vädret inte var på vår sida hade vi det bra i partytältet som jag och Lejon hade lyckats få upp alldeles själva! 💪 
Det blev en riktigt trevlig kväll och tack till alla som kom, alla som hjälpte till före och efter festen och tack så mycket för alla presenter och för bidragen till ny bil! Det behövs! 😉

Hanna
2017-09-11 @ 21:27:26

Puss och grattis på 30årsdagen!
Njut av ledighet och semester nu!
❤️❤️

Svar: Tack!! ❤💕
jennkas.blogg.se

Anna
2017-09-12 @ 20:34:47

Ja,vi känner oss lite lurade faktiskt! Här anställer vi en 23-åring och så visar det sig att hon är 30 år!!! 😂😂😂
Har en underbar semester! 😊

Svar: Ja hur kon det sig liksom?? Är helt chockad!! 😂
jennkas.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0