Lekstund på åkern

Idag tog vi ut 4 åriga Estreia på åkern för att rida, fota och leka.
Hon var lite spänd först, men är en så himla snäll och cool unghäst! Småttingarna i hagen bredvid tyckte att det var väldigt spännande och kul att vi red där och de drog i full galopp längs staketet gång på gång, men Estreia höll sig lugn och utan en tanke på att hänga på deras bus. Så duktig!
Hon tycker att arbete i ridhuset är ganska tråkigt så fler uteritter och bus på åkern är vad hon behöver! Hoppas på lite fint väder igen nästa vecka så gör vi nog om det här. 😉
Jag älskar mitt jobb! ❤️ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0