Macha ❤️

Idag fick jag en härlig uppdatering från älskade Macha. Hon gjorde nämligen sin tävlingsdebut idag! Både missar och toppar i programmet men kul att allt går så himla bra med henne nu!

Som många vet så gick det inte så bra för henne dit hon såldes  först. Hon blev halt och köparna reklamerade henne för dolda fel i framknäna och jag fick köpa tillbaka henne. När hon kom hem igen  var hon mager och hade tappat alla sina muskler, men hon var inte halt! Hon har inte visat någon hälta sedan hon kom hem, men hon var obalanserad och vinglig eftersom hon var helt omusklad!
Så det värmer att det går så bra för henne nu och att hon har fått tillbaka hull och muskler. Men jag saknar henne väldigt mycket.

Jag och Macha från vårt sista ridpass ihop innan hon åkte till sitt nuvarande hem. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0