Några hästar under hösten


Här ovan ser ni några utav de hästar vi har haft i stallet under hösten. En härlig blandning av halvblod, kallblod och ponnyer från 3 till 10 år. Älskar mitt jobb och variationen på hästarna i stallet.
Nu senare ikväll kommer det 8 nya hästar att lära känna. Bra med påfyllning för just nu har vi haft det väldigt lugnt vilket i och för sig har gjort att jag har hunnit med att städa lite överallt på gården. 
Imorgon är det dressyrträning som gäller, på torsdag och fredag har vi kunder inbokade och sedan har jag stallet under helgen. Fullt upp från nu med andra ord! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0