Filmer från helgens Pay & Ride

Här får ni se filmerna från helgens ritter på min väldigt spända häst och våra missar i MsvC. Det ska bli kul att se hur vi utvecklas under året och hur det går på tävlingsbanorna när Prima har fått lite mer rutin på att vara ute så att hon kan hålla sig så avslappnad och ridbar som hon är på träning!
 
 
 
 
Nizze
2016-04-29 @ 19:06:46

Vilket ljust och trevligt ridhus.

Svar: Ja det var verkligen jättehärligt! 😄
jennkas.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0