Mys vid vattnet och gymnastikhoppning

Igår kväll byggde jag upp lite hinder på ridbanan. En tvåkombination på ena långsidan och tre studs på andra. Prima fick hoppa och hon var väldigt lycklig över det! Det var ett tag sedan sist. 

Det blev ett ganska kort pass så vi avslutade dagen med att mysa omkring ute. Vi red ner till stranden på västra sidan och njöt av skymningen vid vattnet. Helt jävla underbart rent ut sagt! 💕
 

Idag började jag dagen med att hoppa Winstone över gymnastik-övningen. Han hoppade duktigt och lugnt. 

Red sedan Prima till vattnet och badade i den härliga sommarvärmen innan jag åkte till jobbet vid 10-tiden. Mysigt! 💜



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0