Diantha

För 6 år sedan sålde jag Diantha till Jeanette. Diantha var då 3,5 år gammal. 

Jeanette äger henne fortfarande och de har tagit sig ända upp till svår klass i dressyr och vann faktiskt sin debut i Prix St George i början av sommaren! 
Det är så himla kul att följa deras framgångar ihop och jag är så glad att Diantha fick ett sånt bra hem! Hon är en fantastisk liten häst! ❤

Jag och Diantha dagen innan Jeanette köpte henne
Jeanette och Diantha

Kika in på Jeanettes blogg om ni är nyfikna:

finastediantha.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0