Fina hästarna på jobbet

Många av hästarna i stallet just nu är tingade och väntar på att åka till sina nya hem. Vi inväntar även att nya hästar ska komma så småningom. Under tiden jobbar jag på med de unghästar vi har hemma, med 2 åringarna och även de tingade hästarna.
Här kommer bilder på några utav de fina hästarna vi har i stallet. 
Geiko 4 årig D-ponny och Thea 7 årig B-ponny korsning shettis/fjording


Surprise 4 årig C-ponny


Romino 4 årigt halvblod


Grafit 4 årig D-ponny


Aras 4 årig remmalagshäst, Joker 3 årig ardenner, Balder 3 årig korsning halvblod/knabstrup/quarter & Aala 19 årig öselponny







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0