Onsdag

Mina fötter värker. Jag är inte längre van vid att gå och stå såhär mycket. Under sommaren blir det ju så mycket stillasittande på kuskbocken istället.

Idag har vi haft två kunder som har kikat på de nya hästarna och två av dem har redan åkt till ny ägare.
Dessutom har jag hunnit med att jobba lite med de oinridna 3 åringarna, filmat en av de nya hästarna åt en kund, jobbat med Pogas fölis och låtit dem springa runt lite i ridhuset och så har jag ridit lite barbacka på Madeja som också har föl vid sidan. Fullt upp med andra ord! 👍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0