Torsdagsnöje

Igår var jag och Winstone ute på en uteritt för oss själva på morgonen. Det var lugnt och skönt även fast min lilla buse var riktigt taggad och bara kunde skritta eller galoppera. Trav var visst onödigt. Undrar om han har snackat lite för mycket med Prima? 😉

Efter jobbet spelade vi paintball som vi brukar göra varje år, alla vi som jobbar ihop under sommaren. Det är grymt kul att diskutera strategi med lagkamraterna och krypa omkring i skogen så svetten rinner och adrenalinet pumpar! Vi tänkte köra en gång till innan sommaren är slut! 👍

Senare på kvällen hade jag kvalitetstid med Molly när vi red ut på en härlig galopprunda i skymningen med Prima och Pixelis. Att vara ute och galoppera när det börjar mörkna är bland det mysigaste som finns och det var extra mysigt att det bara var jag och Molly. Lilla snorungen, min extra lillasyster som har blivit stor och snart flyttar här ifrån på riktigt... 😢




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0