Bästa!

Jag och Winstone har sällan några svackor och de svackor vi har är inte speciellt djupa. Han är alltid lika positiv och ambitiös. Fantastiska lilla häst! 

Nu jobbar vi med att få till alla detaljer ännu bättre. Framförallt alla övergångar ska bli perfekta! Det är bara att kämpa på!

Prima där emot, där är svackorna extremt djupa. Men när man har nått botten finns bara ett håll att ta sig och det är uppåt! 
För två veckor sedan kändes det ganska hopplöst när hon helt plötsligt varken kunde gå i form eller ens gå framåt. Under kvällens pass idag så dansade hon fram med en känsla som var så mycket bättre än det varit på bra länge! Hon var så positiv och energisk! Vi båda tyckte det var så roligt! Det är de där passen som gör att det är värt allt slit! Helt underbart! 💕 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0