Ännu en ny teckning

Jag fortsätter att utmana mig själv med nya motiv jag aldrig provat på förut. Den här gången blev det ett kranium. 

Dessutom har jag börjat rama in mina teckningar nu och tanken är att jag ska göra en tavelvägg i köket med mina teckningar. Jag kan ju lika gärna hänga upp dem så att folk faktiskt kan se dem istället för att de ligger undangömda i ritblocket. 😉


ajlimullersandvik.blogg.se
2017-05-28 @ 13:48:32
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Vilket fantastiskt verk :D

Svar: Tack så mycket! 😊
jennkas.blogg.se

Nizze
2017-05-28 @ 14:13:29

Det blev bra med ram. Klart du ska visa vad du gör. Men då får du bjuda in folk i ditt kök på visning. Ler

Svar: Ja nu för tiden kan jag ju det 😜
jennkas.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0