Planerar fest och semester

Nu har jag jobbat mååånga dagar i sträck men har sedan 10 dagars semester att se fram emot! Jag jobbar fram till på fredag och sen har jag ledigt!

Jag planerar och förbereder inför min födelsedagsfest på lördag. 20-25 personer kommer vi att bli ungefär och det blir party hela natten lång! 
Det var tänkt att bli en överraskningsfest för mig, men jag är visst lite dålig på det där eftersom jag började planera inför festen själv. Mamma och chefen fick därför ge upp idén om en överraskning och istället hjälpa mig med mina planer. 😂

Egentligen fyller jag år på måndag om en vecka men valde att lägga festen helgen precis innan (logiskt nog). På min födelsedag kommer jag faktiskt att resa till Barcelona! Jag har inte varit utomlands sedan jag var 14-15 år, så det är väl på tiden!? 😉 Jag hoppas att vi får fint väder och några härliga och mysiga dagar i värmen! Det ska bli spännande och kul!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0