Ridhjälp


Idag fick jag ridhjälp av chefen igen. Hon har ridit Prima några gånger nu  för att hon ska rida henne på dressyrträningen för Madde på onsdag. Ska bli kul att se!
Vi tog årets första pass på utebanan och det kändes som vår i luften. Jättehärligt!
Sofie börjar komma mer underfund med Prima, hitta lite knappar och det går bättre och bättre för varje pass.
Winstone var pigg och glad och kändes fin inför träningen på onsdag! ❤️ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0