Bildbomb! År 2017 på jobbet!

Det är några hästar som hinner passera genom stallet under ett år! Under 2017 har vi fört dagbok över antalet hästar vi har jobbat med och resultatet ser ut såhär:

*95 hästar har vi totalt haft i stallet under året. 
*Av de har jag jobbat med 68 stycken  och Therése har jobbat med 36. (Vissa hästar har vi båda jobbat med.)
*Jag har ridit in 11 hästar och Therése har ridit in 6. 

Här nedan får ni en bildbomb av en mängd olika bilder från året:



Nizze
2017-12-31 @ 11:05:32

Whaaaaooooo...vilket jobb ni gör.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0