Mina fina hästar! 🌟

Winstone går riktigt fint på kandaret och han ser helt plötsligt väldigt vuxen ut! Tänk att min lilla spinkiga åring har växt upp och blivit en stor, fin 7 åring! Han har sådan enorm energi nu att det nästan bubblar i kroppen på honom. Det är så roligt och jag ser fram emot året som vi har framfö oss och allt nytt vi ska lära oss! Jag har sagt det förut, men jag säger det igen: Han är fantastisk den här hästen! 💙 

Sen har vi ju fröken Macha också! Vintervilan gjorde henne verkligen gott och hon är riktigt bra just nu! Så mjuk och fin att rida, med en härlig framåtbjudning och glädje! Igår filmade Lejon oss när vi red och Macha har verkligen utvecklats fint! Hon är en dröm att rida och hon är ju så vacker att titta på! Min fina lilla prinsessa! 💕






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennkas tävlingsblogg

På den här bloggen skriver jag av mig om tävlingarna med mina två dressyrhästar, halvbloden Winstone (12 år e. Highcruiser) och Prima Q (16 år e. Qwintus). Vi tränar och tävlar på Medelsvår B-nivå, men till vardags roar vi oss även med lite hoppning, trickträning, miljöträning och frihetsdressyr för att variera arbetet och ha roligt ihop!

RSS 2.0